<< PK kl@n >>  :Teljes játék letöltés:
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
-=[Linkek]=-
 
Downlo@d's®
 
Hírek,interjúk>>stb
 
Call of Duty 2™
 
Fun videók, képek
 
Internetes rádió

Ha zenét szeretnél

hallgatni kattints a

rádiókra!

-Danubis Live!

-Just Music!/house,trance/

-Happy Holiday-=nonstop=-

-Hullámvadász

/ahol te választasz

zenét!/

 
Hírek, cikkek
Hírek, cikkek : Splinter Cell: Double Agent

Splinter Cell: Double Agent

  2006.11.01. 22:31

Végre-valahára megkaptuk a Splinter Cell: Double Agent review verzióját, ezért tegnap este, ahogy hazaértem, rögtön rá is v

Splinter Cell: Double Agent


Végre-valahára megkaptuk a Splinter Cell: Double Agent review verzióját, ezért tegnap este, ahogy hazaértem, rögtön rá is vetettem magam. Egyelőre még csak három és fél pályán vagyok túl, de addig is megosztom a tapasztalataimat veletek, mert szerintem már sokan tűkön ültök, hogy megtudjátok, milyen lett Sam Fisher legújabb kalandja…

Gondolom már minden Splinter Cell-fan előre ismeri az alapfelállást: Sam Fisher a játék elején elveszti a lányát, ezért végső elkeseredésben elvállal egy igazi mission impossible-t: mélyen beépülve egy terrorista szervezetbe kettős ügynökké válik. Mivel egyszerre dolgozik az NSA-nak és a terroristáknak, ezért gyakran rázós döntéseket kell hoznia, melyek befolyásolják a saját kormányszervezetéhez, illetve a fanatikus kis csoport tagjaihoz való viszonyát, illetve a játék három befejezését…



Ez a „befolyásolás” a játék nyelvére lefordítva tulajdonképpen két „bizalom-mutatót jelent, amelyek folyamatosan változnak a különféle események folytán. Ezek a mutatók konkrét kapcsolatban nincsenek egymással, tehát attól még, hogy a terrorok maximálisan megbíznak bennünk, az NSA még ugyanolyan bizalommal lehet irántunk (még szép, hiszen ők sózták ránk ezt a főküldetést, ugye…), viszont azt, hogy mindkét mérő ki legyen maxolva a játék során csak azért nem lehet elérni, mert bizonyos tetteinknek mindenképpen van valamilyen irányba negatív következménye…


Iceland – geotermikus atomerőmű
No de ne szaladjunk előre, nézzük a játék nyitóküldetését. Sam Fisher első double agent-es megbízása rutin munkának tűnik: egy izlandi atomerőművet kell kivizsgálni, amelyet állítólag ellenséges erők szálltak meg ismeretlen okokból. Persze hamar kiderül, hogy valami nagyon veszélyes dolgot rejtegetnek itt, amit Samnek ezúttal egy ifjú NSA-s társával karöltve kell semlegesítenie. Fisher nem véletlenül szeret egyedül dolgozni: a forrófejű, mindenáron bizonyítani akaró fiatal ügynök időnként hebehurgyán viselkedik…



Ezt az apró újítást leszámítva ez az eléggé hagyományos kezdő misszió csak arra szolgál, hogy visszarázódjunk a Splinter Cell játékstílusába. Miután megoldjuk a rutinfeladatot, akkor jön az igazi dráma: a hazaszállító helikopteren ülve Lambert elárulja Samnak azt a szörnyűséget, amit már mindannyian tudunk: Fisher lányát elütötte egy autó és meghalt.

Kansas – Ellsworth fegyház
A rövid átvezetőből kiderül (valószínűleg a játék során majd flashbackekből tudjuk meg a teljes képet), hogy Sam börtönbüntetést vállalt, hogy ezáltal férkőzzön közel egy Jamie Washington nevű rabhoz, szöktesse meg, és ennek segítségével épüljön be a John Brown Army nevű terroristaszervezetbe. Aki látta a 24 című tévésorozat harmadik évadját, az már sejti is, mi fog következni: börtönlázadást kell szítanunk, hogy a cirkusz közepette meglépjünk Jaime-vel együtt.



Ha jó fiút akarunk játszani, akkor a nagy perpatvar közepette sem szabad elfelejtkeznünk arról, hogy a smasszereket nem szabad megölni, tehát a hátulról megragadás, kikérdezés, majd elkábítás megengedett, viszont ha megkéselünk akár egyet is, az drasztikusan csökkenti az NSA belénk vetett bizalmát. Egy bizonyos helyen el kell majd döntenünk, hogy kieresztjük-e az összes rabot, (ezzel a terrorszervezet bizalma növekszik), vagy őket inkább bent tartjuk (ezzel pedig az NSA-é). A menekülést végül igen szellemes módon kell megoldanunk – hogy hogyan, azt nem árulom el… :)



New York City – a JBA titkos bázisa
Miután Jamie-vel megléptünk, először erre a new yorki JBA bázisra kerülünk, ahol a terrorok kiképző kiképzőfeladatait kell Samnek abszolválni. Itt éreztem át először, hogy Sam tényleg igazi „kém”, nem csak egy spéci kommandós: kettős ügynökként itt nem az akcióra, hanem az ügyes helyezkedésre, a lopakodásra kellett figyelnem, miközben egyszerre tettem eleget JBA főnöke és Lambert titkos utasításainak, feladatainak. Nagyon tetszett ez a pálya, és sikerült úgy végrehajtanom, hogy a terroristák bizalma a maximálisra nőtt, és NSA-é is alig csökkent.



Okhotsk
Eddig igazából a játékstílus változását tapasztalhattam ki, azonban ezen pályán látszódott igazán, hogy az új Splinter Cell mennyire gyönyörű. A shader effektek elképesztő módon csillognak-villognak a fotó-realisztikus jégtáblákon, ahogy a hideg napfény megtörik rajtuk. Sam itt a helyhez alkalmazkodva hófehér búvárruhát használ, amelynek segítségével a csontfagyasztó sarki tengerbe alámerülve tudjuk megkocogtatni alulról a jégtáblákat és zajra odarohanó orosz katonákat alól kitörve a jeget, le tudjuk rántani őket a vízbe, hogy Sam egy gyors mozdulattal szúrja le őket. Egy kicsit sajnáltam, hogy a mozdulatsorhoz nekem csak egyszer kellett megnyomnom a billentyűt – az egész procedúrát Sam magától csinálta végig.



MI, lopakodás, egyebek
A mesterséges intelligencia sokkal okosabb, mint eddig: a katonák nem csak csámborognak fel-alá, hanem állandóan figyelik a környezetüket, és a legkisebb zajra azonnal idegesek lesznek – ha van náluk, akkor előkapják a zseblámpájukat, és lassan, de figyelmesen odamennek.
Összességében ez tűnik eddig a legkiforrottabb és legszebb Splinter Cellnek, amellett, hogy végre a sztori is elsőrangú. A végső ítéletet a következő GameStarban olvashatjátok majd…

2006.10.20.

 
P.K. t@gok
P.K.tripla-x P.K.kaisy P.K.tommy P.K. infection P.K. skill P.K. inferno P.K. dawe
 
Time
 
Dátum
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Szavazások
NFS Carrbon
Az eddigi nfs-ek közül szted melyik van leginkább jelen a Carbonban?

Most Wanted
Underground 2
Underground 1
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Számláló
Indulás: 2006-08-28
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Banner csere
 
$z@W@t@'$
Mi legyen még az oldalon?

Játék letöltések
Egy "kis" humor
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?